30 de maig, 2008

La Bella i la Bèstia

Fa uns mesos vaig escoltar les "declaracions/arenga" de Joan Laporta i de sobte vaig sorprendrem.
Notava un cert dejavu en el que deia el president i rebuscant a la memòria vaig veure un paral·lelisme entre Jan i el "pecident".

Ara acabo d'escoltar la declaració institucional del president Jan i torno a trobar-me igual em recorda al "pecident"

Frases com: "quan vam agafar el club estava molt malament i ara esta bé i el deixarem millor pel proper president" em recorden les comparación que feien el Josep Lluis fa uns anys en diversos aspectes (economics, socials,...)
També hi ha la ceguesa de no veure que no hi ha "pau social"

Em sembla que el poder els transforma en la bèstia contra la que en un principi volien lluitar.

Molt trist no saber retirar-se a temps. Seria recordat com el president de la segona Champions.
Ja veurem com acabarà.